3 Ocak 2015 Cumartesi

Evlilikler Yalnızlıklar Umutlar


Psikiyatrist Mustafa Ulusoy'un "İnsanın Temel Acıları" üçlemesi olan Aynalar Koridorunda Aşk, Giderken Bana Bir Şeyler Söyle ve Dünyanın Üç Yüzü isimli roman ve deneme kitaplarını çok beğenerek okumuştum. Beklediğim yeni kitabı da çıktı sonunda.

Kitap dört bölümden oluşuyor; 
Birinci bölüm: Aşk Hali
İkinci Bölüm: Bekarlık Hali
Üçüncü Bölüm: Evlilik Hali
Dördüncü Bölüm: Kendilik Hali

Akıcı ve sorunlara çözüm getiren cinsten yazılar var. Bol bol gerçeklerle yüzleşme var. Evlilik hali beni yakından ilgilendirse de, sadece o bölümde sıkıldım biraz. Diğer bölümler ise gayet güzeldi.

"Aşka inanıyorsan eğer (ben şefkate inanıyorum), aşkın kederine de inanacaksın."

"Sevdikleri ölen insanlar, en çok neden korkarlar biliyor musun? Onları unutmaktan. Hem de, unutmadıkça yürekleri kor ateşle yandıkları halde."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder