15 Eylül 2016 Perşembe

Yeniden Merhaba

Blog yazarlarının çoğunun kaderi bu galiba. Uzun bir ara mutlaka verilir. Ara vermek şöyle dursun, ben artık yazmayı bırakmıştım. Fakat aklımın bir köşesinde hep duruyordu hayalpanom.

Açıkçası yazarlık bana göre değil. Uzun zamandır günlük de yazamıyorum. Lakin bloğumun hala tıklandığını görmek beni bir şeyler paylaşmaya teşvik ediyor. 

Fotoğraf çekmeyi çok severim, bir gün hep lazım olacakmış gibi gerekli gereksiz çekim yaparım. Profesyonel bir kamera alıp kaliteli çekimler yapmak da hayalim. Ben fazla konuşmayayım da en iyisi biraz foto paylaşayım. Şimdilik elimdekilerle idare edin artık ;)

Bayramın ilk günü plansız bir şekilde Şile'ye gittim. Son bir senedir her fırsatta kendimi Şile'de buluyorum. Bu sefer hiç çıkmadığım bir tepedeydim. İsmini bile bilmiyorum. 








Kahve molası









4 yorum:

  1. Son fotoğraftaki kayık ta gidelim hadi der gibi gibi.. Çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, yağmurlar başladığına göre yakında yola çıkar bu kayık :)

      Sil
  2. Hoşgeldiniz.. Nesibe ve Zeynep sizden yazı bekliyorlar bilginize ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bende kendimden bekliyorum :)

      Sil